niedziela, 17 maja 2015

#9

Hej!


Witam po bardzo długiej przerwie i na początku chcę ponarzekać na maj, który jest najgorszym szkolnym okresem. Między innymi dlatego nie mogłam wstawić niczego nowego i bardzo Was za to przepraszam, że tak długo niczego nie było.

Po drugie chciałabym przeprosić bboyss. Niestety nie potrafię zrobić takiej okładki jaką byś chciała :( Naprawdę bardzo Cię przepraszam. MOżesz zmienić wizję lub po prostu poszukać kogoś innego. Przepraszam.

Jeszcze chcę poinformować, że prawdopodobnie niedługo regulamin troszkę się zmieni.

Pierwsza porcja zamówień. Kolejna pojawi się albo dzisiaj albo innego dnia, jak tylko otrzymam odpowiedzi.

Zamówienie dla MeRogue

Troszeczkę inny kolor tła. No i inne zdjęcia oraz układ troszkę też ;) 


Zamówienie dla 01Hazel

Starałam się, żeby było w takich mrocznych kolorach, ale czy jakoś to wygląda to ocenisz Ty :) Myślę, że wygląd tytułu wygląda całkiem ciekawie.
 

Niedawno też zrobiłam sobie do mojego opowiadania nową okładkę. Odświeżoną. Przewiduję też chyba ostatnią zmianę za kilka miesięcy :) Zrobiłam i pewnie jeszcze dorobię kilka wersji, więc może za kilka miesięcy pomożecie mi wybrać haha :)


Na teraz to wszystko.

Pozdrawiam xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz