poniedziałek, 27 kwietnia 2015

#8

Hejka! :D


Chyba nie mam dzisiaj nic do napisania dodatkowego ;p Chyba, że narzekać na nowy plan lekcji przez odejście maturzystów. Tak. Jest do dupy. Najlepszy czwartek przerodził się w najgorszy dzień w tygodniu.

No i się cieszę, bo skończyłam dzisiaj książkę i nie wiem co robić z życiem, bo film będzie pod koniec stycznia 2016, a ostatnia część trylogii też pewnie gdzieś w kolejnym roku. Pewnie znacie ten ból jak musicie tak czekać i czekać... Np na swoje zamówione okładki xD

No to się rozgadałam.

A no i dziękuję, że ktoś  zamawia moje okładki, i że polecacie je znajomym i wgl i jest mi tak miło :3 ♥ Muszę się tylko jeszcze mobilizować, żeby jak mam czas to roić je szybciej, żebyście nie musieli tyle czekać.

Nieeee. Wcale nie miałam nic do powiedzenia.

Zamówienie dla MeRogue 

Okładka do cz. 1. Mam nadzieję, że mniej więcej zrobiłam to o co Tobie chodziło ;p Na razie tylko jedna, uzbrój się w cierpliwość, mniej więcej do końca tygodnia postaram się zrobić wszystkie Twoje zamówienia. Postaram się, więc nie obiecuję.



Oraz okładka dla Penguin_Stev

Wysłałam również na maila ja prosiłaś :)


Pozdrawiam xx



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz